10 Mart 2016 Perşembe

UĞURSUZ 21 YAŞ SENDROMU

MERHABALAR,

Son bir yılım aşırı hareketli geçti.Yepyeni kararlar aldım ve bu kararlar beni çok üzďü yıprattıve yıpratmayada devam ediyor.

BEN BU DURUMA UĞURSUZ 21 YAŞ SENDROMU DİYORUM.ŞUAN 22 yaşındayım ama bir yıldır neler yaşadıgımı bir ben birde ailem biliyor.Ablamın hesabıni takip etmek istersenizde sakura-ninja .herhalde bir insan aşırı mutluluğu mutsuzluğu nasıl yaşayabiliri ben bu yıl yaşadım gördüm.EVET çok mutluydum başlarda sonra sonu olmayan ve sonunda mutluluk olmayan bir yolda yürüdüğümü farkettim.Mutsuzluk,Ağlama,hayattan keyif alamama peşini takip etti.

HALBUKİ HAYATIMDA EN OLMAK İSTEDİĞİM NOKTADAYDIM.!!

Sonunda işimin başına geçtim.Zorlu mülakat süreçlerini atlattım.Elimi bıraktı o.Gerçi ondan beklenen bir hareketti.
Hayatınızda nereye silmek isterdiniz deseler.Şu bir yılı işe başlayıncaya kadar süreci derdim.Ablam hayatta herşeyi yaşamamızın bir nedeni var kardeşim der .

BU SÖZE İNANIYORUM VE BAĞLANIYORUM.

İNSAN bazı şeylere inanmalı ve de bağlanmalı. 
               

HERKESİN BİR GÜN GERÇEK AŞKI BULMASI DİLEĞİYLE.

GOOD LUCK !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder