11 Mart 2016 Cuma

FAVORİ BLOGGER,VLOGGERLARIM


Merhabalar ,





bugün en en en sevdiğim ve her zaman takip ettiğim vlogger,bloggerlardan bahsetmek istiyorum.

Benim 1 numaralı vlogger'ım BİLGEN TOLİS
Çok samimi ve içten buluyorum kendisini

2 numaralı blogger'ım olarak SERGÜL KATO
Bir çok blogger,vlogger hatta bunların hiç birine sahip olmayan kişiler bile tanır.
Karakterini hayata karşı duruşunu güçlü oluşunu seviyorum.Kendi çizgileri var.

3 numaralı vlogger olarakta ASLI KİM
Aslında çok çok yeni bir vlogger ama ben onu seviyorum çok doğal vede samimi.Benimle eskiden aynı işi yaptığı icin ayrıca seviyorum.ablam aracılığıyla kanalıyla tanışmıştım.
ASLI KİM'i takip etmek istiyorsanız sabırli olmalısınız çünkü çok video paylaşmıyor.

4 numaralı olarak GURBETÇİ AİLE yi takip ediyorum.
Günlük hayatın videosunu çekip anca bu kadar güzel bir şekilde sunulanilir.

5 numaralı ise JAMİE AND NİKKİ
Yeni takip etmeye başladıģım ama çok sevdiğim vloggerlar arasına girdiler..


ASLINDA DEVAMLI TAKİP ETTİĞÎM 3 5 VLOGGER VE BLOGGER VAR FAKAT İLK BEŞİNİ TANITMAK İSTEDİM.



GOOD LUCK!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder