15 Mart 2016 Salı

TRABZON GEZİSİ


Merhabalar,,

Dün Trabzonda konakladım.Oraya uçuşumuz vardı.Bir gece konaklamalı olarak gittim.Biraz size bahsetmek istiyorum.Otelin konumu harika ötesi güzeldi denize sıfır denilebilinecek bir şekilde inşa edilmiş.


                  

Otelin balkon kısmından görüntüsü böyle.Eğer yolunuz trabzona düşerse mutlaka gezmelisiniz vede bu otelde konaklamalısınız.
Sabah kahvaltısında ilgimi çeken şey ise;
Suyun içindeki çiğ hamsiler oldu.Hala nasıl yenildiklerine anlam verememekteyim :):)


Zira ben tüketmedim ve de düşünmüyorum.Otelin kendisinin içinde sahil kısmı vardı orada biraz yürüyüş yapma fırsatı buldum .Tam anlamıyla cennet diyebiliriz bu mekana .



YAZIMI OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
HERKESİN BİR GÜN MUTLULUĞU BULMASI DİLEĞİYLE.

GOOD LUCK!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder