17 Haziran 2013 Pazartesi

Telefon başında yosunlaşmak




Telefonun başında çaresiz bekliyorum bekliyorum ama çalmayacak biliyorum.Yüreğim diyor ki boşuna bekleme aramaz gururundan seni çok sevsede ,off ya off gece gece arabeskin dibine vurma yolunda emin ve hızlı adımlarla ilerliyorum.Can sıkıntısı+aramasını istediğiniz kişi aramayınca böyle salak salparak semptomlara giriyor işte insan.Offf şarkıda dediği gibi gururdan mururdan değil bu iş.Telefonu bozuldu ve bir haftadır konuşamama krizi yaşıyorum...


                                        

Bu şarkıdanda devam edelim Allah'ım gece gece tırlatma boyutunun en sonuna geldim manyak manyak şarkılar dinliyorum sen benim aklıma sahip çık lütfen :)
Bak saçmalamanın  çok pis dibinede vurarım hani gaydırı gubbak cemileemmmmm falan şeklinde :)Aman cemile memile istemem ben İA olsun yeter :)


                                       
                                           

Doktorrr derdimee bir çaree ona doyamıyorum yaz bir reçete
Sabah akşam yemekten önceeeeeeee :)



Aradığınız telefonun gelmesi ve beyin hücrelerinin kimsenin error(erol :)) vermemesi dileğiyle...

GOOD LUCK!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder