14 Nisan 2013 Pazar

TIK TIK TIK GERÇEK AŞK KAPIDA

Gecenin bir yarısı yazmaya karar verdim deli miyim ?Hayır değilim..Bugün 3. yılımız bunun şerefine yazı yazmaya karar verdim.Ben çok içine kapanık ve sessiz biriyimdirim ama gerçek aşk sizin olan aşk geldiğinde emin olun anlıycaksınız.İ.A yı ilk gördüğümde benim olmalı demiştim bencilcesine ve anladım ki istediğini elde eden de bir kızmışım :)
Komedi,trajik bir üç yıl oldu nice nice uzun yıllara olması dileğiyle..
Kızlar kurbağalar gerçek değil,beyaz atlı prenslerde biliyoruz ama bu bizim aşka tutunma nedenimiz gerçek olmasını düşlediğimiz..Prensiniz bir yerlerde sizi bekliyor,arıyor umudunuzu hiç kaybetmeyin.
Anladım ki en önemli şey bir ilişkide güvenmiş eğer güvenmezsen hiç bir şey uzun süreli olmazmış.Napın ne edin gerçek aşkınızı bulduğunuz zaman kene gibi yapışın.Çünkü ben öyle yaptım ablama hep derim gerçek aşkı bulduğunda kene gibi yapış,vazgeçme çünkü ben öyle yaparım diyorum.Hep çulsuzum o yüzden bu yılda hediye alamıycam ne yazık ki ama asıl önemli olan zaten hediye değil küçük bir not,bir şarkı sözü,sizin yazdığınız bir şarkı sözü daha anlamlı.


                  Dolu dolu yaşa hayatı
                  Dilini keşkeler sarmasın
                  VE öyle birini sev ki
                  Gündüz güneşe gece yıldıza ihtiyaç kalmasın
                   


                   CAN YÜCEL
Hep derim insan kendi kaderine kendi yön verir diye.Bazı şeylere kader oldu,bitti demeyin bazen kendi kaderimizi yanıltabiliriz..Eyyyy aşkk nerdesin beni de gör diyen cinslerime sesleniyorum.Aşk oralarda bir yerlerde ve onu bulduğunuzda yakasına yapışın ve bırakmayın :):)Hiç kimse ben,sen,o hiç kimse mükemmel değildir mükemmeli aramayın sadece sizin için mükemmel olanı arayın.Ne bileyim belki çok kitap okumuyordur ama ruhu çok derin ve duygusaldır sizi bulutların üzerine taşımaya  yeter.Sizin özelinizi ve mükemmelinizi düşleyin...


AŞK'I BULMANIZ DİLEĞİYLE..
EN ÇOK TA KIZ KARDEŞİMİN PRENSİNİ BULMASI DİLEĞİYLE..

                             


                                   
AMAN KIZLAR DİKKAT EDELİM BEYAZ ATLI PRENSİMİZ KESİNLİKLE BU DEĞİL !:)

GOOD LUCK!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder