8 Nisan 2013 Pazartesi

ADRİANA LİMA VÜCUDUNA SAHİP OLMA YOLUNDA

Nesfit 14 günlük diyetini yapmaya başladım.Farkettim ki sandığımdan daha fazla kiloluyum ah o para atılıp kilo ölçen tartılar yok mu hepsi onların suçu benim iki üç kilo fazla çıkmam değil tartıda cidden :)Size tavsiyem Nesfitin kırmızı meyveler olanını almanız ve kasenize altı yemek kaşığı koyduğunuzda o kuru meyveleri çıkarın gerçekten mide bulandırıcı ekşi bir tadı var ama onun dışında kesinlikle mükemmel bir şey..Bakalım benim gibi oburiks gibi birine işliycek mi?tabi ki sporda şart onuda elimizden geldiğince uydurmaya çalışıyoruz işte okula gitmeden önce geldikten sonra falan .Evin içinde deli gibi dans etme ip atlama tabi öğrenci evi olunca boş oda bulmak çok kolay oluyor sporumu boş odada yapabiliyorum ve alt komşum çok çok yaşlı ve duymuyor.O yüzden spor yapmak istiyorsanız ilk önce benim gibi boş odası olacak bir ev ve alt komşunuzun kulaklarının duymadığından emin olun :):):)Olayın en kötü tarafıda geçen gün paylaştığım abur cuburları tüketememem en acısıda bu mutfağa gir karşında onları melül melül bakışlarını gör ve sen eline iki üç kaşık yoğurt al ve ye adalett değil bu neden en sevdiğim en güzel olan şeyler bize zararlı ki değil arkadaş değil kabul edilemez bu madem zararlı neden hala yemek istiyorum.Ah ben bu kafayla devam ettikçe benim halim bu olur..

                        


NEYSE ALLAH KORUSUN ALT TARAFI 51 BUÇUK KİLOYUM VE KENDİMİ BU ŞEKİLDE İFADE ETMEM PSİKOLOJİMİ YERLE BİR ETTİ ŞUAN FİT VÜCUTLU OLMAMIZ DİLEĞİYLE..GOOD LUCK!
                                        

BELKİ BİR ADRİANA LİMA OLAMAYIZ AMA YAKLAŞABİLİRİZ :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder