8 Ekim 2014 Çarşamba

karmaşık haller

Hayal kırıklıkları dolar bazen insanın içine kasıp kavurur yüreğini benliğini.Bazen dünya,insanlar anlamsız geliyor gözümde..Keşke hiç kirli duygular,düşünceler olmasaydı içimizde intikam,nefret hatta sevgi ve aşk.Dünyanın en korkutucu şeyi aşk.Olmadığın yerde beliriverir düşüncelerin..Dolu dolu yazarım beyaz bir kağıda düşüncelerimi üzgünken..Bir gün dedim ki niye sadece üzgünken yazıyorsun birde mutluyken,sevinçliyken yaz dedim.Yarım sayfa doldu dolmadı...Neden insan mutsuzken sayfalarca içinde bulunduğu durumu kolayca ifade edebiliyorken mutluyken nedendir bu can çekiş..İçinde düğümlenir herşey o beyaz kağıda dökemezsin sevincini kısa kesmeni ister cümleler..
Aşk belkide içlerinden en korktuğum aşkı yitirmekten korkuyorum.Ablama hep şöyle derim sevdiğim beni terk etsin ona sülük gibi yapışırım ve hayatını zindan ederim bana dönünceye kadar diye.Hep güler ve şaşırır benim böyle dememe.Aşk resmen dört mevsim yaşatıyor insana içi ısıtan sıcaklık,ruhu donduran buzlu hali,kararsız hali ve herşeyin tam ortası bahar yani.Ama baharı tutturmak biraz zor olsa gerek :) :)

Bu karamsar yazıyı bir şarkıyla sonlandirmaliyim belkide ...

Güney birtanem şarkısi çok erken yaşında öldü ..

Allah rahmet eylesin güzel bir yorumcuyduu. ..

Hayatın size hep iyi şeyleri sunması dileklerimle....



GOOD LUCK!!!

2 yorum:

  1. Gerçekten aşk 4 mevsimse ben zaten hiç aşık olmadım o yüzden 2 mevsim gördüm ani yaz ve sonra buz gibi kış..

    YanıtlaSil
  2. İnşallah birgün sende aşkını bulucaksin ve sana baharı yasaticak

    YanıtlaSil