1 Mayıs 2013 Çarşamba

ÖĞRENCİNİN AKŞAM YEMEĞİ!







Bir süredir aklıma yazıcak bişey gelmiyordu hayat koşuşturmalarıda işin içine girince yazamadım bir süre..Ben ailesinden uzakta yaşayan bir öğrenciyim :)ve bugün kü sabah kahvaltısını andıran yiyeceğimi paylaşmak istiyorum pratik,lezzetli ve doyurucudur :)Resimlerle tek tek yapımından bahsedeyim o kadar zor ki kimse yapamaz kolay kolay bu tarifi :P :)

                                           

ilk önce kare ekmeğimizi tost makinamıza koyuyoruz tost makinası olmayan öğrenci arkadaşlar için ocağın üzerinde yapılabilcen tost makinalarını öneriyorum benimde yok tu takas usulü biriyle değiştirdim ve benimde tost makinam var :)
                                             


                                              

aynı anda ocağımızın üzerinde suçuklu yumurtamızı yapıyoruz aman dikkat sakın yumurtayı parçalamayın önemli olan kısmı kalıp gibi olmasıdır ve ihtiyacınız olan tavada tek kişilik el boyutu olan tavadır :)                                              
tatam ekmekle yumurtalı sucuğumuz buluştu sonunda üzerini kapatıp afiyetle yiyiyoruz :)
                                              

                                         


AKŞAM AKŞAM CANINIZI ÇEKTİRDİYSEM KUSURA BAKMAYIN..
YAPARSANIZ EĞER AFİYET OLSUN



GOOD LUCK!!


2 yorum:

  1. oy kıyamam ben bir taneme :)
    maymun ya nasıl alay ediyor milletle ve kendiyle :D

    YanıtlaSil